دوره اصول بازاریابی سنگ بنای کلیه دورههای آموزشی موسسه Edge میباشد. افراد علاقمند به حوزه بازاریابی و مدیریت برند بهتر است آموزش خود را با این دوره پایهای آغاز کنند. مهمترین خروجی این دوره که پیشنیاز سایر دورههای آموزشی میباشد فراگیری نحوه تقسیمبندی بازار، انتخاب بازار هدف و تدوین اهداف و استراتژیهای بازاریابی میباشد.
هر برندی برای موفقیت علاوه بر عملکرد محصول نیاز به ارتباط با بازار هدف خود دارد و تیمهای برندینگ مسئول نظارت بر کلیه نقاط تماس برند با ذی نفعان و اثرات برند بر مخاطبین هستند، دوره جامع برندینگ شما را با مبانی برندسازی و پارادایمهای جدید برندینگ آشنا میکند.
مخاطب دوره برندسازی شخصی، هر کسی است که میخواهد از وضعیت فعلی خود بهتر شود. واقعیت این است که تعداد افراد مستعد در دنیا خیلی زیاد شده است و امروزه صرفاً داشتن دانش و مهارت برای موفقیت فرد در کار خود و یا ارتقا در یک سازمان کافی نیست و افراد علاوه بر مهارت و دانش، باید با اصول توسعه و برندسازی شخصی و مهارتهای نرم آشنا باشند و آنها را در زندگی خود پیاده کنند.
سیستمهای اطلاعات بازار و تحقیقات بازاریابی ابزار کار مدیران بازاریابی، مدیران برند و صاحبان کسبوکارها میباشد. در این دوره حداقلهای مورد نیاز یک مدیر برند و مدیر بازاریابی و مدیر کسبوکار از آنچه در مورد تحقیقات بازاریابی باید بداند تشریح میشود.
تمرکز اصلی این دوره، بر اصول بازاریابی در کسبوکارهای خدماتی است. بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی، به دلیل ویژگیهای خاصشان ملاحظات ویژهای دارد که در این دوره، به این ملاحظات میپردازیم. درصد بالایی از تولید ناخالص داخلی بسیاری از اقتصادهای دنیا را بخش خدمات تشکیل میدهد، و این موضوع اهمیت بازاریابی این بخش از اقتصاد را دوچندان میکند.
این دوره، فرآیند توسعه محصول جدید را با تمرکز بر مرحله Launch (معرفی محصول به بازار) برای مخاطب تشریح میکند و به ملاحظات خاص توسعه و معرفی محصول جدید، در بستر شرکتهای بزرگ و استارتاپها میپردازد. مهارتجویان این دوره با تلاش فردی، میتوانند توانایی تدوین برنامه معرفی محصول به بازار (Launch Plan) را کسب کنند.